logo

CRM Yazılımı

Crm yazılımı ( Customer Relations Management ) Müşteri ilişkileri yönetim programı anlamına gelmektedir. Müşterilerinizle olan tüm süreçlerin yönetiminin yapıldığı CRM yazılımı web tabanlı programlanarak hazırlanmıştır. TTR CRM yazılımı ile tüm servis süreçleri satış kadrolarının kontrolü ve en önemlisi raporlanması etkili ve kolay bir arayüz üzerinden yapılabilmektedir.

CRM yazılımımız web tabanlı olarak geliştirilmiş, mobil ve tablet gibi cihazlar üzerinden kullanıma uygundur. CRM yazılımı kullanımı konusunda en büyük engel kullanıcıların yeniliğe olan karşı duruşlarıdır. BU noktadan yola çıkarak kullanıcı dostu olarak geliştirilen arayüzler ile bu olumsuzluğun önüne geçilmiştir. Bir yöneticinin ihtiyacı olan tüm raporları sadece birkaç tıklama ile sunabilen CRM yazılımımız, bir temel parogram üzerinden her firma için özel olarak geliştirilmektedir.

CRM yazılımları fiyatları ise yazılım kapsamına göre belirlenmektedir. CRM den beklentileriniz ve size sunabileceklerimizi karşılıklı olarak tespit ettikten sonra CRM programı fiyatı için bir belirleme yapılabilmektedir. CRM yazılımı yapılırken belli bir aşamadan sonra beta yayını olarak test etme imkanı sağlanmaktadır. Böylelikle geliştirme aşaması da dahil sistemi kullanmakta ve olası yorumlarınız ile yazılımın en uygun en verimli hale gelmesini sağlamaktasınız.

CRM yazılımı için ihtiyaç duyulan bakım ve destek hizmetleri konusunda da sizlere çözümler ve farklı bakım paketleri sağlamaktayız.

Müşteri İlişkileri Yönetimi

  • Potansiyel/ Cari kayıt yönetimi
  • Fırsat tanımları
  • Olasılık tanımlamaları
  • Görev takip ve görüşme notu entegrasyonu
  • Teklif- Sipariş entegre kullanımı
  • Satış elemanına bağlı performans takibi
  • Süreç tanımlama ve sektör bağımsız kullanım imkanı
  • Takvim/Ajanda desteği.

Firmanızın mevcut müşterileri ile olan ilişkilerini geliştirir, yeni müşteriler kazanır ve sorunsuz işleyen bir sistem sayesinde tüm müşterilerinizde güven oluşturursunuz.

Satış olasılığı olan Potansiyel müşteri tanımlarınızı cari hesap kartındaki ile aynı yapıda yapabilir, tüm işlemlerinizi bu potansiyel kartı üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Satış veya satış sonrası farklı müşteri profillerine göre farklı süreçler tanımlayabilir, personellerinizin bu süreçlere göre hareket etmelerini sağlayabilirsiniz.

Potansiyel müşterileriniz için satış fırsatları tanımlar, bu fırsatlarda satış cirosu ve olasılığı gibi bilgileri de tanımlatabilir ve gelecek satış hedeflerinizi (forecast) bu verilere göre yorumlayabilirsiniz.

Fırsatlar veya potansiyeller üzerinden görevler oluşturarak Görev Takip Sistemi ile entegrasyon sağlanabilir, tüm görevler ve fırsatlar için yapılacak işlemler, alınan randevular Ajanda entegrasyonu ile ajanda üzerinde gösterilebilir ve görüşme notları hem potansiyel hem de cari hesap kartı üzerinden takip edilebilir.

Teklif Yönetim Entegrasyonu sayesinde potansiyel müşterilerinize teklifler oluşturabilir, teklif geçerlilik tarihlerini, ödeme şartlarını belirleyebilir ve bu teklifleri fırsatlar ile eşleştirebilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Yönetimi analiz raporları ile belirli bir tarih aralığı için satış elemanı bazında yeni müşteri, fırsat, görüşme, verilen teklif, kabul edilen ve satışa dönen teklif rakamları görsel olarak gösterilebilir.