Amacımız kusursuz yönetim ve konforlu yaşam alanları
Etiketleme ve kayıt bileşenleri
- Envanter/Saha Belirleme01
- Adresleme02
- Etiketleme03
- Envanter Kaydı04
Sahalar ve binalar incelenir. Bakım planları programlanacak ve arızı taleplerin alınacağı envanterler belirlenir. Envanter seçiminde talepler ve fizibiliteler göz önünde bulundurulur.
Sahalarınızın adresleme işlemlerine başlanır. Yapılan adresleme işlemlerinde binalar, mahaller ve odalar tesis planlarına göre belirlenir, yoksa sistematiğe göre ayarlanır. Oda ve binalar tüm personellerin bileceği şekilde belirlenir ve bilgilendirilir.
Tüm envanter ve adres noktaları etiketlenir. QR kod ile birlikte tüm binaların, mahallerin ve envanterlerin tüm özellikleri kayıt altına alınır. Alınan kayıtlarda; odaların ölçülerinden, ne iş yaptığına kadar tüm detaylar sisteme kayıt edilir.
Sahadan kayıtları tek tek toplanan envanterler sistem üzerinde kayıt açılarak giriş işlemleri yapılır. Yapılan kayıt ile birlikte QR kod ve sistem eşleşmesi yapılır.
Standardızasyon ve optimizasyon bileşenleri
- Form, Talimatlar01
- İş Önceliklerini Belirleme02
- Bakım Periyotları03
- Sözleşmelerin Yapılması04
Belirlenen envanterlere göre bakım talimatları, işletme talimatları, kontrol formları uzman mühendislerimiz tarafından oluşturulur.
Odaların, envanterlerin önem dereceleri risk değerlendirme matrisine göre hesaplanarak acil müdahale ve bakım periyotlarının buna göre düzenlenmesi sağlanır.
Bakım periyotları; envanterin konumu, önem derecesi, bağlı olduğu birime göre belirlenir. Ortamın fiziki koşulları ve yıpranma oranları da dikkate alınarak bakım periyotları düzenlenir.
Seçilen tüm envanterler ile ilgili; bakım teklifleri toplanır. Tüm alanlarda belirlenen periyotlara uygun taşeron / hizmet alımı şeklinde teklifler toplanarak uygun olanlar değerlendirilmeye alınır ve sözleşme imzalanır.
Yönetim ve organizasyon bileşenleri
Yönetim Bileşenleri
- Personel Yetkilendirme01
- Bakım Planları02
- Personel Optimizasyonu03
- Mutlak Başarı04
Personeller yetkinliklerine göre envanterler üzerinde görevlendirilir. Tüm personeller kendi envanterlerinin bakımı ve özelliklerini görebilir farklı envanterler üzerinde işlem yapamaz.
Periyotları, önem dereceleri belirlenen envanterlerin personeller üzerinde yıllık bakım planları oluşturulur. Buna göre envanterlerin bakım zamanları ve personellerin çalışma tabloları ortaya çıkarılır.
6/12 ve 24 aylık iş takipleriyle birlikte sistemde eksik ve fazlalık olan tüm raporlamalar ortaya çıkarılır. Buna göre personellerin iş saatlerine düzenleme, fazla ve eksik personellerin tekrar görevlendirilmesi yapılır.
Tesis yönetim sistemi ile birlikte tüm tesisleriniz İSG şartlarına uygun şekilde yönetilerek, envanter ömrüne ve verimine katkı sağlanır. Mutlak konfor alanları ve enerji verimliliği sağlanır.
Bina yönetim sistemi için teklif alabilir ve tüm sorularınızı sorabilirsiniz.