Müşteri ilişkilerinizi sorunsuz şekilde yönetin
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), şirketlerin tüm müşteri etkileşimlerinin kaydedilmesi sonucu ortaya çıkan veriler sayesinde, şirketlerin ticari ilişkileri güçlendirmek ve karlılığı arttırmak için kullandıkları teknoloji, strateji ve uygulamaların bütünüdür.
Sistem Özellikleri
Provega CRM
İster hizmet sektörü, ister üretim sektörü tüm müşterilerinizi işlerinize dahil ederek talepleri ve çözümleri kolaylaştırın. Fatura ve teklif süreçlerinizi dijitalleştirin.
Süreçlerinizi kontrol altına almanın zamanı gelmedi mi?
Diğer merak ettikleriniz için
Neden CRM Sistemi Kullanılmalıdır?
Bir CRM sistemi, satış, müşteri hizmetleri, iş geliştirme, işe alma, pazarlama veya diğer herhangi bir iş kolundan herkese, başarıyı sağlayan dış etkileşimleri ve ilişkileri yönetmenin daha iyi bir yolunu sunar. Bir CRM aracı, müşteri ve potansiyel müşteri iletişim bilgilerini depolamanıza, satış fırsatlarını belirlemenize, hizmet sorunlarını kaydetmenize ve pazarlama kampanyalarını tek bir merkezi konumda yönetmenize ve her müşteri etkileşimi hakkında bilgileri şirketinizde ihtiyaç duyabilecek herkesin kullanımına sunmanıza olanak tanır.
CRM Sistemleri Kimler için Uygundur?
Görünürlük ve verilere kolay erişim sayesinde işbirliği yapmak ve üretkenliği artırmak daha kolaydır. Şirketinizdeki herkes, müşterilerle nasıl iletişim kurduğunu, ne satın aldıklarını, en son ne zaman satın aldıklarını, ne kadar ödediklerini ve çok daha fazlasını görebilir. CRM, her büyüklükteki şirketin ticari büyümeyi yönlendirmesine yardımcı olabilir ve ekiplerin genellikle daha azıyla daha fazlasını yapmanın yollarını bulması gereken küçük işletmeler için özellikle faydalı olabilir.
Satışta CRM Nedir?
Satış için CRM sistemi, müşteri yolculuğundan siparişe ve sürekli hesap bakımına kadar tüm müşteri yolculuğunu yönetmek için uçtan uca satış süreçleri sunar.